Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Fortsetter du å benytte dette nettstedet aksepterer du bruk av våre informasjonskapsler. Du kan endre dette i dine innstillinger for nettleseren.

Serviceleder-Andreas: -Stor og skikkelig organisasjon med gode grunnverdier

Publisert 17.desember 2019

Andreas Semb fra Sotra har jobbet i Møller Bil siden 2008. Først to år med booking på Nesttun, og de siste ni årene som serviceleder hos oss i Møller Bil Drotningsvik.

Hva innebærer rollen din som serviceleder?

-Jeg sitter i kundemottaket og har mye kontant med kundene. Samtidig leder jeg gruppen med teknikere som gjør feilsøk og drop-in på nyttekjøretøy. Jeg gir de jobber, sørge for at de har riktig deler og følger opp arbeidet underveis.

Fortell om teamet du jobber i?

-Teamet består av fire - en tekniker, en skrumekaniker og to lærlinger. Siden vi primært driver med feilsøking og ikke vanlige servicer er ingen dager like.

Hva er unikt med Møller Bil som arbeidsplass?

-Miljøet er fantastisk! Møller Bil er veldig profesjonelle, og alt er på stell. De investerer mye i oss gjennom kurs og sertifiseringer. De er veldig proaktive i forhold til markedet og er føre var.

Hva er du mest stolt av med jobben din?

-At jeg jobber hos Møller Bil er noe å være stolt av. Det er stor og skikkelig organisasjon med gode grunnverdier som jeg indentifiserer meg med.

Til slutt, kan du si noe om deg selv som ikke kollegaene vet om?

-Jeg elsker fjellet og vidden. Hvert år reiser en kompisgjeng ut på tur og blir i fjellet fem til seks dager hvor vi fisker og hygger oss. Det er den perfekte avkoblingen fra hverdagen.